Методическая помощь преподавателям казахского языка » Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа № 13"акимата города Усть- Каменогорска
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
"№13 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7232) 29-42-13
Есепші:
+7 (7232) 29-54-87
Нашар көрушілер
нұсқасы
10
қазан
2024

Методическая помощь преподавателям казахского языка

2024 жылдың 9 қазанында Шығыс Қазақтан облысы білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің әдіскері Скакова Зульфира Сатыбалдиновна, білім бөлімінің жоспары бойынша және "Нысаналы мектеп" жобасы аясында ШҚО Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "№13 орта мектебі" КММ-де шеберлік сабақтарын өткізді. Тәжірибелі әдіскер Зульфира Сатыбалдиновна 5,7, 8,10,11 сыныптарда сабақ кестесі бойынша сабақ жүргізіп, мектеп мұғалімдеріне әдістемелік көмек көрсетті. Зульфира Сатыбалдиновна жас мамандарға сабақта тыңдалым, айтылым, жазылым, сөйлесім дағдыларын қалыптастырудағы белсенді әдіс- тәсілдерін тиімді қолдануды үйретті. Қала мұғалімдеріне қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру және жиынтық бағалау жұмыстарын өткізу бойынша бағыт-бағдар берді. Шеберлік сабақтарға қаланың № 2, 6, 7, 13, 38 мектептерінің жас мамандары келіп қатысты. Кәсіби шеберлігі мықты әдіскердің шеберлік сыныптары өте жоғары әдістемелік деңгейде өтіп, олардың кәсіби өсуіне ықпал етті.

9 октября 2024 года методист городского отдела образования по городу Усть – Каменогорску УО ВКО Скакова Зульфира Сатыбалдиновна на базе КГУ «Средняя школа №13» провела методическую учебу для молодых учителей №2,6,7,13, 38 школ города по планированию, структуре современного урока и проведения анализа урока. Зульфира Сатыбалдиновна провела в 5, 7, 8, 10, 11- х классах мастер- классы, уроки, где на практике показала как необходимо формировать навыки аудирования, говорения,чтения и письма на уроках казахского языка и литературы.
Использованные методы и приемы эффективного обучения на уроках казахского языка и литературы способствовали повышению методического уровня молодых учителей.